انسانم آرزوست


سلام
کپی مطالب وبلاگ بلامانع است
اگه خواستید میتونید با ذکر منبع مطالب رو منتشر کنید.

گمشده این نسل اعتــماد است نه اعتقــاد
اما افسوس ! که نه بر اعتماد , اعتقادیست
و نه بـــر اعتقــــادشـــان اعتمــــــــــــــاد...

عشق یعنی خـــــــــــدا
یعنی امـــام زمـــــان(ع)
یعنی پـــــــدر و مــــــادر
یعنی همســـر و فــرزند
یعنی همنـــــــوع خودت
و عشق یعنــــی خودت

............................................

مـن خویشــــــاوند هر انســـانی هستم

که خنجــــر در آستین پنـــــهان نمی‌کند.

نه ابـــــــــــرو درهــــــــــــم میکشــــــــد

نه لبخندش ترفنـــد تجــاوز به حق نـان و

ســـــــــایه‌بان دیگــــــــــــــران اســــــت.

مـــــن یک لـــر ِ بلـوچم، یک کـــردِ عــرب،

یک تـــرکٍ فـارس‌، یک آفــریقایی اروپایی

یک استرالیایی آمریکایی و یک آسیایی‌ام،

یک سیــاه‌پوستِ زردپوستِ ســـرخ‌پوستِ

سفیــــدم که نه تنـــها با خــودم و دیگران

کـمترین مشکلی ندارم بلکه بـدون حـــضور

دیگـــران وحشت مــــــرگ را زیـــــر پوستم

احســــــــــــــــــــــــاس میـــــــــــــــکنم.

من انسانی هستم میان انسان‌های دیـگر

بر سیـارهٔ مقــــدس زمین، که بدون حضور

دیگــــــــــران معنـــــــــــــایی نــــــــــدارم.

ترجیح میدهم شعر شیپور باشد،نه لالایی!


"انســـانم آرزوســت"

پیام های کوتاه

آخرین نظرات

پیوندهای روزانه

ناموس بقیه رو مث ناموس خودتون بدونید

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

سلام

نمیدونم این جریان تا چه حد صحت داره اما مطمئنا بر اساس واقعیته و احتمالا کمی درش دخل و تصرف شده

بخونیم و تمام دختران این سرزمین !!! نه بلکه تمام دختران این کره خاکی رو ناموس خودمون بدونیم

که زمین گرده ، از ماست که بر ماست ، خود کرده را ندبیر نیست و از این حرفا...

پسری پولدار تهرانی با یک دختری خوشکل وساده و فقیر دوست میشه.

پسر یک خونه ویلایی در شمال داره که بیشتر وقتا تو خونه خودش لب ساحل زندگی می کنه و به این دختر فقیر محبت میکنه تا اینکه دختره بهش دل میبنده و حاضر می شد هر کاری بخاطر پسره بکنه

این پسره بعد مدتی دختره رو دعوت می کنه خونه خودش لب ساحل و با هر ترفندی دختره تجاوز میکنه.

دختره بعد ا یک ماه مریض می شه و میره دکتر و جواب آزمایشش مثبته.

به پسره زنگ میزنه و میگه من حامله شدم.

خواهشا بیا خواستگاریم من کسی رو تو این دنیا ندارم فقط خدا و این پدر پیرم .

پسره می گه باشه ولی بعداز چند روز دختره هرچی بهش زنگ میزنه جواب نمیده.چند بار هم اس ام اس بهش می ده باز هم جواب نمی ده، تو آخرین اس ام اس برای پسره نوشت" من دارم می رم خونه ی پدرت که به مادرت همه چیزو بگم چند لحظه بعد پسر به دختره زنگ زد و به دختره گفت نه نمی خواد بری عزیزم من خواستم سوپرایزت کنم من به پدرومادرم گفتم و اونا هم قبول کردن تو فردا بیا خونم که لب ساحله و منم پدرو مادرمو می یارم که اونجا ببیننت

دختره خوشحال شد و گفت باشه؛ پسرک به پدر و مادرش چیزی نگفته و به شیش تا از دوست پسراش زنگ زد و بهشون گفت فردا یک دختری می یاد خونم و شما اونجا باشیدو باش حال کنید تا اینکه بچش سقط بشه و از شرش راحت بشم گفتن باشه روز بعد پسرها رفتن خونه ی پسره منتظره دختره بودن.

دختره می خواست بره ولی اون روز حال پدرش خیلی بد شد.

نمیدونست چیکار کنه. اگه بره می ترسه پدرش از مریضی خدای نکرده بمیره و اگر هم نره پدر و مادر پسره ناراحت بشن خیلی حیرون بود ولی ی فکری به سرش زد زنگ زد خونه ی پدری اون پسره که با مادرش صحبت کنه؛خواهرش جواب داد.بهش گفت: من همون دختریم که پدرو مادرت قرار بود برن خونه ساحلی داداشت منو ببینن و بیان خواستگاریم.

ولی ناگهان پدرم مریض شد و نمی تونم برم خواهر پسره تعجب کرد و فقط گفت باشه ، اتفاقا همون روز پدرو مادرش خونه نبودن خواهرش فکر کرد رفتن خونه برادرش. خواهر پسره بدون اینکه بهشون زنگ بزنه خودش رفت خونه برادرش همین که در زد دوستای برادرش می برنش داخل وبهش تجاوز میکنن.دختره به حده مرگ می رسه بعد پسره می یاد که ببینه دوستاش با دوست دخترش چه کردن همین که میره داخل می بینه خواهرش روی تختخواب خوابیده و دورتا دورش خون.

بزور نفس می کشه پسره دیوونه شد نمی دونست چیکار کنه رفت تو ماشینش تفنگو در مییاره و به خودش شلیک میکنه.
این عاقبت کسی که به ناموس مردم رحم نکنه،

بعضی از پسرها دیگه آبروی شیطان رو خریدن

ناموس بقیه رو مث ناموس خودتون بدونید....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی