انسانم آرزوست


سلام
کپی مطالب وبلاگ بلامانع است
اگه خواستید میتونید با ذکر منبع مطالب رو منتشر کنید.

گمشده این نسل اعتــماد است نه اعتقــاد
اما افسوس ! که نه بر اعتماد , اعتقادیست
و نه بـــر اعتقــــادشـــان اعتمــــــــــــــاد...

عشق یعنی خـــــــــــدا
یعنی امـــام زمـــــان(ع)
یعنی پـــــــدر و مــــــادر
یعنی همســـر و فــرزند
یعنی همنـــــــوع خودت
و عشق یعنــــی خودت

............................................

مـن خویشــــــاوند هر انســـانی هستم

که خنجــــر در آستین پنـــــهان نمی‌کند.

نه ابـــــــــــرو درهــــــــــــم میکشــــــــد

نه لبخندش ترفنـــد تجــاوز به حق نـان و

ســـــــــایه‌بان دیگــــــــــــــران اســــــت.

مـــــن یک لـــر ِ بلـوچم، یک کـــردِ عــرب،

یک تـــرکٍ فـارس‌، یک آفــریقایی اروپایی

یک استرالیایی آمریکایی و یک آسیایی‌ام،

یک سیــاه‌پوستِ زردپوستِ ســـرخ‌پوستِ

سفیــــدم که نه تنـــها با خــودم و دیگران

کـمترین مشکلی ندارم بلکه بـدون حـــضور

دیگـــران وحشت مــــــرگ را زیـــــر پوستم

احســــــــــــــــــــــــاس میـــــــــــــــکنم.

من انسانی هستم میان انسان‌های دیـگر

بر سیـارهٔ مقــــدس زمین، که بدون حضور

دیگــــــــــران معنـــــــــــــایی نــــــــــدارم.

ترجیح میدهم شعر شیپور باشد،نه لالایی!


"انســـانم آرزوســت"

پیام های کوتاه

آخرین نظرات

پیوندهای روزانه

ناگهان چقدر زود دیر می‌شود

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ

باورت نمی شود،افسوس میخوری به آن روزها، ای......

چقدر خوب بود.چه کسی مقصر است؟دیگر مهم نیست، شاید!

آخر در وقت رفتن چه فرقی میکند؟دیگر اعتمادی نیست!

راست گفتی!دیگر با هم شاد نیستیم . باز هم  درست گفتی.

اما چرا؟تو نمیدانی چه کسی چوب حراج زدبه عشقمان؟ 

اما من میدانم و میگویم !تو چسبیدی به گذشته و من بیهوده به انتظار آمدنت، ثانیه ها را شمردم

هر بار فرصتی خواستی و بازهم نیامدی،

 نخواستی که بیایی.آه چقدر دروغ گفتی به من به خودت!گفتی همه را رها کردم ،کردی؟ نکردی!

صداقت این چیزی بود که نداشتی،با خودت با من.

گفتی دعا کنم؟

دعا کردم

اما دعایم مستجاب نشد

من مال تو نیستم

و

تو مجبوری بدون من باشی!

متا سفم

 

حرف‌های ما تمام ....

تا نگاه می‌کنی :
وقت رفتن است

باز هم همان حکایت همیشگی!

پیش از آن‌که با خبر شوی
لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود

آی .....
ای دریغ و حسرت همیشگی


ناگهان
چقدر زود
دیر می‌شود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
انسانم آرزوست

نظرات  (۲)

مجبوری بدون من باشی
فک نمیکنم کسیکه عاری از صداقت باشه برای ازدست دادن کسیکه دوستش داره
از اجبار یا حتی ناراحتی بویی برده باشه
این که نشد دیگری

کمتر کسی هس که از برنده شدن بدش بیاد...

پس اگه جز اون کمتر کسا نیستی؛ بیا...

مسابقه بزرگ خوانندگی(Ontalent)

با جوایز نفیس

اینجا راحت تر از آنچه تصور می کنید، جایزه می گیرید.­

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در سامانه پشتیبانی آنلاین سوالات خود را مطرح کنید.

 



راستی میدونستی یه مطلب وبت تو بخش وبگردی قرار گرفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی